FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant mandag - fredag kl. 06:30-10:30 samt weekender kl. 07:00-11:00.
Har hotellet en restaurant?
Ja, vi har en vidunderlig italiensk restaurant ved navn Il Rosmarino der serverer italienske specialiteter i særklasse.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet. Du kan desuden frit bruge vores computer i lobbyen.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Vi kan tilbyde et par enkelte parkeringspladser bag vores hotel til en døgnpris på
Du kan desværre ikke parkere i gaderne nær hotellet, men det er dog muligt at standse foran hotellet for af- og pålæsning. Så hvis du mangler hjælp til parkering, er du meget velkommen til at henvende dig i receptionen ved ankomst, og så hjælper vi dig gerne på rette vej.
Er der aircondition på værelserne?
Der er aircondition på alle værelser.
Må jeg tage min hund med?
Ja, din hund er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restaurant og altid under dit opsyn). Har du brug for at få din hund passet, kan du skrive en mail til os på forhånd.
Hvad er de bedste transportmuligheder til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra vores hotel, uanset om du ankommer til København med fly, Oslobåden, krydstogtskib eller tog.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning, lokalkendte must-sees eller lignende, er du mere end velkommen til at henvende dig.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3343 6200 eller skrive til 71nyhavnhotel@arp-hansen.dk.
Har hotellet elevator?
Ja, vi har elevator på hotellet. Bemærk dog, at der er en mindre trappe til nogle værelser og restauranten, da hotellet er beliggende i ældre, historiske bygninger.
Kan man få vasket og renset tøj på hotellet?
Vi tilbyder vask og rens. Tøj skal afleveres i receptionen på hverdage og lørdage inden kl. 8:00 og vil blive returneret efter kl. 17:00 samme dag. Denne service er ikke tilgængelig om søndagen.
Er hotellet handicapvenligt?
Vi kan desværre ikke tilbyde handicapvenlige værelser, da vi har huse i en fredet bygning, som, grundet skæve vinkler i bygningens struktur, ikke tilbyder optimale forhold for kørestolsbrugere.
Er rygning tilladt?
Hotellet er 100% røgfrit.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.
Hvad hvis jeg har mistet eller glemt noget på hotellet?
Hvis du har mistet eller glemt en genstand under dit ophold hos os, bedes du udfylde denne formular.