FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske. Uanset kan du gratis og trygt opbevare din bagage hos os.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant mandag - fredag kl. 06:30-10:30 samt weekender kl. 07:00-11:00.
Har hotellet en restaurant?
Ja, vi har en vidunderlig italiensk restaurant ved navn Il Rosmarino der serverer italienske specialiteter i særklasse. Læs mere her.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet. Du kan desuden frit bruge vores computer i lobbyen.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Vi kan tilbyde et par enkelte parkeringspladser bag vores hotel til en døgnpris på
Du kan desværre ikke parkere i gaderne nær hotellet, men det er dog muligt at standse foran hotellet for af- og pålæsning. Så hvis du mangler hjælp til parkering, er du meget velkommen til at henvende dig i receptionen ved ankomst, og så hjælper vi dig gerne på rette vej. Læs mere om dine parkeringsmuligheder her.
Må jeg tage min hund med?
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra vores hotel, alt efter om du ankommer til København med fly, Oslobåden, krydstogtskib eller tog. Bliv klogere på dine transportmuligheder her.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning, lokalkendte must-sees eller lignende, er du mere end velkommen til at henvende dig.
Er hotellet handicapvenligt?
Vi kan desværre ikke tilbyde handicapvenlige værelser, da vi har huse i en fredet bygning, som, grundet skæve vinkler i bygningens struktur, ikke tilbyder optimale forhold for kørestolsbrugere.